מעצר שמעון שר: "היו עליו בעבר חשדות והם התבררו ככלום"

ארי וידר 1 Comment on מעצר שמעון שר: "היו עליו בעבר חשדות והם התבררו ככלום"

שופט בית המשפט השלום בראשל"צ קבע לפני זמן קצר כי שר יישאר במעצר, יחד עם ראשת העירייה מרים פיירברג, עוד 6 ימים מחשש לשיבוש הליכים ולמטרת חקירה

צילום: משה גולדשטיין
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הארכת מעצרו של מ"מ ראש עיריית נתניה שמעון שר נציג חסידות צאנז, הכתה בהלם את מכריו ואת אנשי החסידות. שופט בית המשפט השלום בראשל"צ קבע לפני זמן קצר כי שר יישאר במעצר, יחד עם ראשת העירייה מרים פיירברג, עוד 6 ימים מחשש לשיבוש הליכים ולמטרת חקירה.

ראש עיריית נתניה ועסקנים חרדים עצורים בפרשת השוחד

אחד ממכריו של שמעון שר אומר בתגובה לפרשה לאתר 'קול חי': "אני אופתע מאד מאד אם שר באמת ייקשר לפרשה בעייתית. מי שמכיר את שר יודע שהוא איש ישר דרך ומנוסה, היו עליו בעבר חשדות והם התבררו ככלום, ואני מאמין שגם כאן זה יתברר כשום דבר. ידוע שהמשטרה אוהבת לטפס על עצים גבוהים. קשה מאד להאמין ששר פעל במשהו שלא כדין".

היום, בימ״ש השלום בראשל״צ האריך בשישה ימים את מעצרה של ראשת העיר נתניה, מרים פיירברג, של שמעון שר ושל שני חשודים נוספים, זאת במסגרת פרשה 255 שמנהלת יחידה ארצית של משטרת ישראל בשת״פ עם חקירות מס הכנסה מרכז ברשות המסים, שעניינה חשד לביצוע שורת עבירות שוחד, מרמה, הלבנת הון ומס על ידי מספר מעורבים בהקשר לתחום הנדל״ן בעיר נתניה.

על פי החשד, פעלו בכירים בעירייה ומקורבים להם, על מנת לקדם את ענייניהם של קבלנים ויזמים בעיר נתניה, בתמורה לשוחד וטובות הנאה מסוגים שונים, תוך שגורמי העירייה ומקורביהם פועלים בניגוד עניינים מבלי לדווח על כך ותוך שכלל המעורבים מבצעים שורת עבירות שוחד, מרמה, הלבנת הון ומס.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בן אדם באמת צדיק נקי כפיים עוזר ללומדי תורה ובסוף יתברר שהכל שטיות